Jag har varit i Göteborg..

... i helgen. Träffat Anna och Bella och Eddie och Tony. OCH mami och Papi! Och Eva och Christopher!

En helt underbar helg. + att Fredrik ringde. Han lät så konstig i telefonen. Typ uppspelt. Han var så söt. Aja, back to Gbg buisness! Först träffade jag Christopher, han kom och hämtade mig på terminalen eftersom jag var lost. Så söt. Sen träffade jag ju eva när vi kom fram. Sen kom mamma o pappa och vi käkade pizza.. Gaaah SVENSK pizza! Sen hade mami tagit med sig KRÄFTOR!!! Så jag åt det med. Under kvällen snackade vi bara, såg en bra film. Jag hade på mig Christophers mössa som jag somnade i.




Ja, sen så träffade jag ju Bella Anna Eddie och Tony.
Men det skriver jag om lite senare..

Kommentarer
Postat av: Louise

haha ojdå!

Det skulle jag ju inte göra ju! :P

2008-09-22 @ 20:57:12
URL: http://lowice.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0