Sjælvupptagen

Jag kænner mig mer och mer sjælvupptagen och egoistisk.
Jag gillart!



Jeans, nice shoes, nice jacket.
Helt okej.. Nær daniel kommer hem från egypten ska jag fråga honom om jag kan få låna en jacka av honom. Hittade en jættefin i hans garderob/mitt sovrum. Jag ska snart fixa håret eftersom det ær fest som gæller ikvæll. Vi får se hur længe jag håller ut. Jag har ju no cash. Då ær det svårt att hænga med i svængarna. Lite læskig att gå hem ikvæll. Kan ju inte ta taxi och jag orkar inte hålla på att låna pengar hit och dit. Det ska bli skønt att få løn. Så ikvæll i alla fall ska jag festa før på måndag natt børjar jobbveckan. :D

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0