En hel vecka tillsammans

Det är sjukt så kul jag haft. Så öm jag är. haha! Asnajs! Jag har njutit varje sekund av att ha någon här och bara dampa sönder mig själv med. Vi har inte gjort något särskilt alls och det har varit toppen just då, men efter ett tag så insåg vi kanske att gömma sig för omvärlden och undvika solljus inte var någon bra idé.

I torsdags kom han i hit och vi var och Bowlade med Momi och papi. Han sa att han inte var något bra.. men det var han. han vann iaf en serie över mig! Efter bion blev det Thairestaurang.. Mongolisk buffé. Det var jättegott men som pappa sa, vi åt inte värdet av de 150:- vi betalade för maten..
I fredags blev det ingen bio. Vi såg på film hemma och åt en massa godis från godisfabriken.
Lördag.. ja? Film, tv, dator? Vi spelade Worms Blast.
Söndag.. samma saker..
Måndag... samma saker..
Tisdag.. samma saker..
Onsdag.. samma saker..
Torsdag..plockade i ordning hemma isovrummet och åkte in till stan. Han köpte sin biljett hem och sen bjöd jag på fika.

Vi har hörts 6-7 gånger sen han satte sig på bussen.. tre gånger pga mig.. och 3-4 av honom.. Det var mysigt. vi får se vad som händer.. Vi ses väl snart igen skulle jag tro.. ^^ kanske tidigare än du tror.

Kommentarer
Postat av: s o l o m a

vilken fin blogg! :)

2009-04-02 @ 21:14:17
URL: http://soloma.blogg.se/
Postat av: M

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :)



http://www.freestreet.se/?r=5379

2009-04-02 @ 21:18:37
URL: http://mstery.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0