Sitter på körskolan

Jag är så trött och jag fryser här nere. Det är en väldigt färsch lokal ändå med riktigt snygga möbler. Ett sånt där långt bord skulle jag med vilja ha, hemma. Arbetsbord, matbord och alltid tillräckligt stort när man vill umgås.



Idag sa hon många bra saker till mig. Det kändes intesom att hon klagade alls. Hon sa att detmärks att du har övat på din körning, men hallå, en gång. Fast, ja, jag kanske hann lära mig lite under den gången. Det känns bra i alla fall. det känns som att det går framåt för mig. Blir jag bara klar med mitt pluggande i skolan så kan jag helhjärtat koncentrera mig på det här sen..

Yeehaw.. (Bilder kommer så fort jag kommer hem.)

Kommentarer
Postat av: Terese

Där har man spenderat många timmar framför datorerna med den dumma teorin :P Skönt att det e över nu :) Lycka till med ditt! / Terese

2009-04-09 @ 11:18:46
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0