Idag var en bra dag, typ.

Fan alltså.. Jag har precis fått värsta exemet på benen! Insidan av "överbenet". Det svider och kliar så jag la Aloe vera på det. Hoppas det försvinner lite tills imorn.

Just nu ska jag packa min väska.
En hel drös med grejer jag ska ha med mig.. Vem vet, jag kanske stannar tre-fyra dagar eller hela veckan. Så jag vill var förberedd.
  • 3 par byxor
  • 1 par leggins
  • 4 Linnen
  • 5 t-shirtar
  • 2 koftor
  • 8 trosor
  • 8 par strumpor
  • 5 par skor
  • Platt-tång
  • Locktång
  • Smink
  • Hygienprodukter
  • plånbok
  • Mobil + Laddare
  • Dator + Laddare
  • Ipod + Laddare
  • Kamera + Laddare
  • ja, och en massa andra saker man kommer att tänka på under packningen.
  • SPRIT.. ^^


Men förut idag.. Så har jag bl.a gjort ett prov i skolan. Det gick jättebra. :).

Jag har slingat håret och eh, resultaten är ju blandade men jag överlever. De är inte gula nu längre iaf tack o lov för 08!.. ^^.


 

jag har varit på promenad med Berra, Klump och Max. Jag hoppade gärnet på Max studsmatta. Underbart!

Just det!
jag köpte en vår/sommarjacka.. Känns asnajs att åka iväg och känna sig lite fräsch.
Go natt.. bye bye

 

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

Hahaha vilken fin bild på jocke där:) hahaha;)

2009-04-24 @ 09:01:55
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0