Det var på tiden..!

..Att det kommer upp lite bilder!


Precis ibörjan av sommaren då vädret var underbart, var fredrik här o solade och var min underbarastare.


Vi blev bjudna på födelsdagsfest..


tillsammans..


för att fira Maria och Anna som fyllde 20 år.






Saker och ting slutade olika luckligt för olika personer. haha!


Sen var det Karnebåt i Valdemarsvik. Det är riktigt kul att se folk dansa så där lyckligt. :P



Tjerjer som visade trosor och drog både det ena och det andra folket dit.




Grymt bra musik! man blwev lycklig varje gång de åkte förbi oss under kvällen!


Elli och jag satt vid kajkanten och lyssnade på Zackarias, men jag väntade på låten Fredag-nånting. Det är den bra låten.


Fredrik o jag åkte karusell. Det var mega kul, men inte lika kul som att se Simon Petterssons galna hjälp jag kommer dö min i varje sväng.




Campingen där jag jobbar är eh.. en camping som, eh, är bra att ha.


Lisa tog initiativet till en liten glasstur ut till fyrudden..


Elli , Lisa fredrik och jag var också på ekön.. korten man tar där ute kan bara inte hjälpa sig själva att bli bra.


Fredrik och jag gick på bio och såg harry Potter och Halvblodsprinsen. Och vem möter man där? Jo Gravida anna med blivande pappan Martin. Hon har blivit såååå vacker :D


mera fest, denna gång ett poolparty hos Moa.


nice med både pool och jacuzzi..


Kolla in poasen till höger.. vet inte vad simon sysslade med är riktigt..


Baby var underbar som vanligt..


Rolig som vanligt.. :D


Erbjöd maria lite darkside.. hon verkade tycka det var starkt... eller kanske surt?


Moa, the toastholder var fabulous som vanligt.


Fredrik och jag slutade kvällen med en massa pussar och bra skjuts hem.



Nu för tillfället är Fredrik I bosnien.. på semester.
Jag jobbar på campingen och sliter lite ut av ett helvete här för att hålla servicen uppe. För är det något jag är bra på så är det nog service. Gameface är min grej.

Aja, nu väntar jag bara på att tiden ska gå fortare och att Fredrik ska komma hem därifrån.. Jag saknar hon väldans mycket. Det är skittråkigt utan honom!

Kommentarer
Postat av: berrrburrr

hahah jag älskar att kolla på bilder:D:D:D lägg upp mer eller nåt:P haha=) saknar dig också.. när kan man vänta sig att du tittar förbi i mullsjö lite? :) pussspusss

2009-08-12 @ 14:18:26
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0