Sassy Minx

 align=Jag tror det är dags för er att besöka SassyMinx . Jag har själv hjälpt till med designen av headern och bilden. Det vart ju rätt bra. Kolla in det..


Idag och egentligen hela veckan har jag inte haft en tanke på att skriva här. Idag har jag känt mig grymt nere idag. Jag tyckte det var jättejobbigt att behöva gå ut idag så jag gick i sista minuten. Sen mötte jag Cornelia på stan och då blev jag lite mer munter. Men så fort jag kom hem igen blev jag lättad och allt kändes det inte lika jobbigt men jag var fortfarande nere. Jag vet itne vad det är.. Jag känner absolut inte att jag vill ta influensasprutan heller. Det är som att skriva under ett papper som garanterar att jag kommer bli sjuk. Det vill jag ju heller inte.. Så jag är lite nere.


Jag har tråkigt och inget jobb. Jag kommer inte ur lägenheten om jag inte möter en vän på stan. Jag har inga pengar så att gå ut på stan och leta julkappar är inte kul. Alla vet ju att det är tråkigt att ens följa med någon på stan om man inte själv har pengar. Det tar bort hela möjligheten att kanske kunna köpa något.
Usch för arbetslöshet.

Kommentarer
Postat av: berra

men du har massa bra saker, vänner som gillar dig, en pojkvän som gillar dig och vice versa=) en lägenhet, du bor där du trivs, du har en jävla massa tid att göra saker som inte kostar något.. passa på o tänk folk som jobbar o inte vill jobba just nu :P hur bra du har de.. för snart har du också ett jobb..=) hihi förresten , jag träffade ju Linn i västervik.. både på krogen och på H&m, hon jobbar ju där =) haha lite kul ändå=)

2009-12-03 @ 15:52:30
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0