Tisdag den 15:e December

IDAG! Ringde Cornelia och ville julklappshoppa. Plus att hon bjöd på en Latte! Min favorit.. Gratis Latte på Curiosa.

Jag shoppade min första och enda Julklapp i år till Annas Lilla Bebis. Jag tror inte jag kan skriva vad jag köpte ifall anna är här och kikar ibland. Men hon har ännu inte fött bebisen. 2 dagar över tiden. Det är ju väldigt vanligt. Men jag ska ta kort på det lilla jag fått tag på och lägga upp en bild när jag varit och träffat lilla bebisen med familj.

Nu letar jag en fin dikt till mitt kort till presenten/julklappen. Jag tror trots alla fina dikter att jag ska ge den dikt jag själv fick när jag föddes. Den får jag också lägga upp senare.

Jaha. Äntligen hemma och Bridget Jones Dagbok. Sen sängen.
Until next time.. Have a crazy day.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0