Bio


Jaha. Nu har jag varit på Bio med Johnny. Vi såg Rosa Pantern. Han bjöd på allt, sånt gillar jag. Det var ju ändå han som bjöd ut mig. Hade jag bjudit ut honom, hade jag såklart betalat. ;). Filmen i sin helhet var helt okej. Man fick ju skratta en hel del och saker var riktigt roliga MEN den är ju väldans överdriven. Klarar men det eller gillar man det så är det ju en kanonfilm. Bio salongen var blandad i åldrar jag tror faktiskt vi var i åldern Jag-hinner-läsa-texten-helt-själv-nu och upp till 50 år. :D Såna filmer får ju alltid ett extra plus i kanten eftersom det tilltalar fler.

Tack för bion i alla fall! Det var jättekul! Det behövde jag. :)



Åt jättegod mat hemma.

Wok med grönsallad! Mmm M!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0