Dum man kan va

hahaha! Så go du är Berra! Jag glömde min mobil hos henne i går och fick tydligen ett sms från Jonny Bankeryd. När jag ringde henne nu imorse så sa hon at hon skrivit om att jag glömt min mobil i hennes blogg. Dum som jag är frågade jag ju inte vad hans skrev! Dum dum dum! Nu får jag vänta tills hon ringer upp mig efter hennes bad. Han undrade säkert om jag festade i mullsjö och om det var efterfest nånstanns.

MEN jag säger det IGEN! han är inget för mig! Han var såå avtändande sist så det finns inte! Alltså, han har aldrig varit min stil, men jag går efter gymnasietidens stora lagar. Man måste prova alla smaker innan man hittar den perfekta glassen! Eller hur anna ;).

Jag gillar listor, det har jag ju skrivit om förut. Det är så enkelt att hålla reda på vad man ska göra då!
Idag blir det:
  • Käka god mat, kanske något kulinariskt man kan blanda ihop här hemma.
  • Duscha, blir fräsch och lukta underbart gott!
  • Fixa frillan, hur det nu ska gå till?
  • Jag ska INTE gå på Ljusparty, för det är imorn! Men då ska jag plugga så det blir inget ändå!
  • Sminka mig. Mera smink kring ögonen. Så de syns på kort!!! Grargh!
  • Jag ska välja kläder, nått avslappnat med urringning. Det brukar gå hem.
  • Sedan är det bara att svepa en Sunrise eller två! 
  • Gå till förfest hos Malin.
  • Gå till Festen hos Malins bror.
  • Önsketänkande.......
Där har ni min dag. Helt okej..
Det är såna här dagar man får lite pli på naglar och hår. Det är skönt!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0