Fake it! Self tan Lotion

Jag provade brun-utan-sol i helgen. Jag provade Åhléns egna märke som enligt rekommendation skulle ge en bra och stark färg, fort. Ja, det gick fort, jag blev brun och den har hållt i sig sen i Lördags. MEN skulle jag fylla på med denna lotion nu så skulle jag bli fläckig. Den är väldigt oregelbunden.



I STÄLLET.
Har jag Fake it! Self tan lotion från Bodyshop 249:-. Den funkar jättebra och man får en fin mjuk färg och inte morotsfärgad som många andra brun-utan-sol ger. Jag har också lyckats undvika fläckar, än så länge.

Kommentarer
Postat av: Rostig

Ska tänka på detta tipset när mitt solarium gått sönder Frida! ;)

2009-02-16 @ 22:36:09
Postat av: sara

tipps! smörj in dej med vanlig ansiktskräm innan du tar brun utan sol så blir det mindre fläckigt. Jag anv'änder dove brunutansol det är bra för hela kroppen :)

2009-02-17 @ 11:22:08
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0