Helgen

Fredagen. Det började med att Jag, Berra Malin och Angelika satt hemma hos mig och drack lite drinkar. Sen körde Pappa ner oss till stationen där vi mötte Filip på tåget. Inne i stan gick vi på Amour. jag tror stället har två namn annars har jag varit på två ställen utan att veta om det. Där blev det lite för mycket att dricka och min partyhöjare snusen gjorde det inte bättre. Så ut med snusen och två glas vatten.  På Amour mötte vi upp Patrik, Klumpen, Max och Magnus. Trevligt!

Sen tänkte vi gå till centrum men det var redan fullt så då blev det Olearys, som vi tänkte gå till från början ialla fall. Där var det mycket folk och vi dansade loss. Som vanligt blev det lite för mycket närgånget av människor så vi räddade varandra mellan snubbarna. Det är dessutom inte klokt vad tjejer kan vara elaka. Det blev bråk mellan två tjejer och två av mina polare på dansgolvet. Du vet, man puttas lite o dittan o dattan. Jaja, de gick över. Malin var väldans irreterad på vägen hem.. men annars ok. ^^

 


Jag hade min snygga nyköpta leopardklänning. Jag hade nog inte köpt den om inte den där tjejen frågat mig vad jag tyckte om den. Sen sa hon att hon tänkte köpa den o grejer men inte hade råd. FAN! då köpte jag den! hahah! men snygg var jag. och nya pjucks hade jag med. min svarta. Jag känner mig mycket mer kvinnlig i ett par klackar än utan.



Sen blev det efterfest hos klumpen. Där fortsatte de att dricka lite öl och snapsa Jaeger. Röckikt och dant satt vi i köket och körde Sanning eller konsekvens. hahaha, det var länge sen! Grabbarna var modiga och fick roligare uppgifter än vi tjejer.. Ja, jag syftar på dig! aja, allt kul slutar och antingen festar man till det igen eller så ger man upp. Jag gav upp. Var hemma vid halv fem i alla fall. några andra gick på efter efterfest. Hoppas de hade kuuul. för jag somna direkt när jag kom hem.

Klockan åtta nångång ringer rasmus. Sen höll han mig vaken med sms tills halv tio. Jag kunde stängt av mobilen jag vet. Men så smart är inte jag.



Lördag.
Angelika kom förbi och hämtade sina grejer. Hon skulle festa ikväll igen. Sen kom Berra förbi och lånade lite filmer och hämtade sina grejer. Sen var det bara jag och min lördagskväll kvar..

5 filmer, en kebabsallad och en massa goood saft senare var jag astrött.
Jag såg Ace ventura, Bewitched, Miss secret agent 1 & 2 och Bolt. Kebabsalladen köpte jag på gatuköket. Mycket nice! Saften var köpt på ica. Mycket nice! Sen sov jag.



Söndag.
Den är ju inte lsut än. men än så länge har jag bara degat. Jag ska plugga lite för att jag har ett prov på tisdag. Och så ska jag gå ut och gå i solskenet! UNDERBART!


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0