Idag

Börjar med att jag åkte till skolan för att läsa marknadsföring.
Det gjorde jag i kanske 45minuter, sen fick jag skjuts av en skolkompis till a6.

Där hade jag stämt träff med LINN! Underbart att träffa henne igen, eller dig, nu när jag vet att du tjuvkikar förbi här :). Ja, munnen gick nog i ett på mig när jag träffade henne. Jag sprutar ur ord och jag vet inte om hon fick en syl i vädret. Kanske lite. Men kul var det! Det är alltid lika roande att få prata med dig!





Efter att ha gått i några affärer på a6 åkte vi ner till stan, eftersom Gina tricot finns där. Vi stannade till på La Dolce Vita och käkade god lunch. Fläsksnitzel med potatisklyftor och Bearnaise. Sen blev det storhandel för linn på Gina.


Själv köpte jag bara en myspys tröja jag längtat efter.
och en sjal.
och ett puder.
och hårfärg.



Kommentarer
Postat av: Rostig

Myspyskläder funkar alltid Frida. Krya på dig.

2009-02-11 @ 22:22:17

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0