Lugn helg planerad



Eftersom Berra åker till Danmark idag så kändes helgen lite oplanerad först. Jag är van vid att vi hittar på nått tillsammans och denna helg står jag på helt egna ben. så SÅ här ser planen över helgen ut.


FREDAG:
  • Ska till skolan och läsa Marknadsföring och få grepp om Homogen och Heterogen miljö.
  • Ska gå en promenad med pappa så jag hoppas på solklart väder!
  • Ska köpa Lindt choklad med chili. Lagom god och stark.. den håller lite längre.. ^^
  • Ska sola, igen. Så länge det inte börjar bränna så är det lugnt. 
  • Ska se film. Antaglien hos honom men man vet ju aldrig med honom. ?????
LÖRDAG:
  • Ska försöka få mamma och pappa att åka och Bowla. Bowling = huset för sig själv ett tag. Eget hus = Frida tid.
  • Ska ta en promenad till med pappa och dra med mamma också.
  • Ska Laga lördagskäket till la familia.
  • Ska se film. Massor med film!
SÖNDAG:
  • Ska läsa på till ett prov i rättskunskap. Allt om avtal och köp, konsumentskydd och köpa på kredit.
  • Ska laga söndagsmiddagen. Det är ända gången jag får bestämma vad som ska lagas.
  • Ska gå en promenad med pappa igen. om inte han vill gå? Men han är lat.

JA, där har du min PLANERADE helg. Men sen kommer du ju kunna läsa om vad som egentligen hände.


Kommentarer
Postat av: Rostig

För att citera en genialisk mästerskurk; - Planerat ända in i minsta detalj! Hoppas helgen blir bra. Förresten, vilken tid är maten färdig? Höhö.

2009-02-20 @ 13:15:44

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0