Tisdag

Gud, det känns nästan som en blinddate. Jag undrar vem det är! Hoppas på någon trevlig och bra person i min egen ålder. Det är en pluggdate. Vi ska ses imorgon klockan nio, i skolan. Och snacka om hemtentan vi båda gör. Haha, okej SÅ glad är jag kanske inte och inte SÅ nyfiken. Jag hade varit det om det var en kille jag skulle plugga med nu får jag väl se det som en möjlighet att kanske träffa en ny vän. Men hon kan ju vara allt från 18 och upp till 50+. Spännande...

Imorgon ska jag även träffa Linn från A-rum i Jönköping på A6. Det känns jättekul! jag blev så glad när hon hörde av sig! Hon får gå och shoppa för jag har shoppingförbud hela veckan, men lite lunch bjuder jag mig själv på.




Idag
Ikväll är det träning igen och jag ser fram emot det. Jag har haft en sån huvudvärk inatt att jag knappt somna. Så fort jag inte la ner huvudet var det ok. Men när det blev lite tryck kring huvudet så var det nästan oumbärligt. Men nu är det bättre. ska ta en alvedon för säkerhetens skull.

Ska käka tonfisksallad nu. Mmm..!!!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0