Underbara dag

Dagen började segt.. jag åt frukost.
Tog på mig kläder och fixade i ordning mig.
Traskade omkring i huset och skulle ha dammsugat, skulle ha pluggat.
Jag gjorde disken. Det var ju bra.
Lagade mat. Kycklingwok a la Frida hittar på. Det blev jättegott!
Satte mig vid datorn och kollade över mina planer inför helgen.
Tog fram träningskläder.
Berra kom och hämtade mig. Vi åkte ner till träningen. Core/step.
Kom hem vid tio över åtta. Gick och solade hos grannen.
Kom hem igen och tittade på Lword.
Pappa kom hem vid elva så vi fick ut och gick en runda på 40 min.

Nu ska jag duscha och tvätta håret. Det har jag förtjänat idag.


Imorn kanske jag tar tag i dammsugningen och pluggar klart det lilla jag måste!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0