Kreativiteten rinner över och det är en skön kväll!


Satt framför ritbordet ett bra tag och helt plötsligt var det dags att gå och träna. Fick lämna allt som det var och ta på mig träningskläder och gå ner till Berra direkt.

Ritar lite på skisser till nästa tattoo. Allt jag gör är skisser som tatueraren gärna får förbättra med vinklar och färger.. jag gör bara på ett ungefär hur jag skulle vilja ha och vad jag skulle vilja ha med i bilden.. Jag bööörjar bli nöjd med idén men inte själva ritningen.

You just have to wait and see!

Det här är nog den mest äkta bilden på mig på länge. Det är tagen i ögonhöjd och inte fågelperspektiv. Det är ju inte helt fy skam. Jag som jag :D.

Tränat nu och det var skönt! fast det var den mindre bra instruktören. jag gillar den andra bättre. Hon kör bättre intro, hårdare och som Berra sa, mer bestämt! -Det känns som att vi inte får gå för ens vi har tränat. hahaha..

Jag gillar när vi kör styrka på armarna, för jag är asklen! Mitt mål är att orka göra RIKTIGA armhävningar. Då är jag nöjd.. hahaha! (Nu gör jag såna man står på knä, och jag kämpar!!!)

Jag fnissar lite ibland när folk gör såna där mpfh!-ljud för att jag själv inte pushar mig så men idag var det jag som lät. När vi skulle ligga på rygg med benen i 90graders vinkel och sedan gå ner med ena benet i golvet och upp igen.. så sa hon, glöm inte att hålla ner svanken.. så jag gjorde det och SHIT vad det blev jobbigt!!! Det var nått nytt för mig.. så jag.. Mpfh! Mpfh!...

Kommentarer
Postat av: tove

hahaha jag har inte heller några muskler i armarna. Alice och jag svettas som djur när vi kommer till den delaen av passen och vi mpfhar en hel del hahaha

2009-02-07 @ 13:00:55
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0