Spara eller leva?

Du vet hur tjejer alltid säger att de inte har något att ha på sig. Det är enbart för att de inte har något NYTT att ha på sig.

Jag har lyckats shoppa upp tusenlappar efter tusenlappar men inte köpt något särskillt.. enligt mig själv. (Jag har också festat upp en och annan tusenlapp.)

Jag gick igenom min garderob lite och det här är vad jag fann..som är "nyköpt".


Fyra linnen, två bh:ar, två par träningsabrallor.



En träningst-shirt, två koftor, en t-shirt, en klänning, en väst, två par strumpbyxor och ett par leggins.



Två väskor, en jacka, En sweat-tshirt, en stor tshirt, en tunika och en skarf.



Två klänningar.



Lite skor..



Lite prylar.. Parfymen köpte jag på kryssningen.. och en flaska Passoa.


Det är kanske inte så mycket.. och allt detta har jag verkligen inte behövt. Tänk om jag sparat lite av mina pengar i stället. Inte festat så mycket..

GUD! vad livet vore mindre roligt då!

Kommentarer
Postat av: Berrburrrr

MEN HALLÅ!!!!! HAHAHAHAHHAHAHAH jääääävlar! JÄVLAR ASSÅ!

2009-02-19 @ 17:07:59
URL: http://berralantz.blogg.se/
Postat av: tove

du har ju handlat som en tokig

2009-02-20 @ 19:14:41

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0