helgen

Helgen som var nu hände det mycket grejer på.

I Fredags
var jag hemma hos Berra och såg på film med henne och Jannica och Ia.  Det var nice. Mysigt och jag hade köpt godis så jag hade ont i magen. Men sen när jag kom hem satt momi och papi och spelade poker med grannarna. Momi hade gjort en vädligt speciell varmrätt så när jag var hemma.. åkte den ner i magen och magontet försvann. Bra va!



Lördagen blev lite mer härjad. Först kom Berra och Jannica upp till mig för den sista tuochen innan vi skulle gå till Malin på förfest. Hos Malin var det lugnt ös men det ökade vi med när vi kom. Vi drack, åt upp hennes tacochips, vi snackade om modiga saker som att möta någon från nätet osv. När vi skulle gå var alla tvungna att höra Lady Gagas-Pokerface innan.. Och jäklar vad det höjde stämningen när vi väl hittade låten och alla std och skrek pokerface.

till självafesten hos Malins bror. Han bodde i en snygg lägenhet. Mycket fräsch. Hos honom var det min favorit typ av killar. Töntar.. och man kan inte säga det till dom för jag menar ju på ett bra sätt och om tar illa upp. (Det hade ju jag med gjort, men ändå.) Du vet, Några var blyga, några var INTE alls blyga och hade glasögon, deras klädstil skrek lite preppy geek. Jag gillar det. Men sen var de inte så blyga riktigt sliskiga ett tag där.





Jag satt lite överallt och snackade för fullt. Jag spilde ut mitt shotglas på köksbordet, men va tusan! det är inte fest för ens jag spilt! kvällen gick och folk verkade försvinna. Jag trodde folk gick hem men de gick på efterfest. Fast det var tur att jag inte visste, för jag gick ju på min egen efterfest. Det var knäppt. Aldrig mött en så blyg snubbe. Jag frågade om allt och han var så väldans velig. Men när vi i alla fall skulle skiljas åt så tog det en väldig tid. han höll om mig pussade mig. Kramade mig som att han inte känt en kvinna på ett bra tag. haha. Jag skulle gå hem men det blev inte så utan han tog med mig hem.

Nu blev det action, tänkte du. Men nopp.. Det blev ännu mera hågel och kramar och pussar. Väldigt ömt. Sen somnade jag som en stock med en muskelsnubbe runt mig. Väldigt mysigt.

Jag sov aslänge! vaknade klockan halv elva i ren panik och tog på mig mina ytterkläder och tackade för mig och sen gick jag. Jag vet inte vad han sa när jag gick för jag ville bara hem. Man är aldrig fräsch dagen efter!!! Men han var fortfarande blyg. hahaha. han sa nått att vi ses nånstanns.. men det tror jag inte.

 Aja, en hångelkväll kan göra ens vecka himla go. Då har man laddat om the lovebattery lite.

Kommentarer
Postat av: Berrburrrr

Hihihi och nästa helg blir det så mycket röj att vi döööör. ne men typ , kul som fan ska vi ha & jag har redan börjat ladda! <3

2009-02-09 @ 18:25:37
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0