Utökad träning

Nu har jag varit och tränat. Ska alldeles strax hoppa i duschen.

Jag har en hemlighet som inte kommer vara en hemlighet längre eftersom jag nu ska berätta det. Jag använder rapsolja i håret varje morgon. Det blir blankt och fint och det ser inte fett ut, i mitt hår. På kvällen är det snustorrt igen och man kan aldrig tro att jag fettat ner håret.

Aja. jag gillar det passet som är idag. Hon är velig och dan men jag gillar själva passet. Hoppas inte du byter pass Berra.. men samtidigt.. gör det du vill. inte fan ska det vara tråkigt! <3 Du och jag mot världen i helgen.. För det är väl fortfarande så.. ;)

Kommentarer
Postat av: Berrburrrr

Hahaha:) Du, det är klart att det är du och jag mot världen- alltid;) men asså jag hade en riktigt dålig dag idag. Fan vad arg jag är , är så orolig för allt:S Meen du förstår.. Vi hörs imorgon beeebe;)

2009-02-12 @ 22:10:46
URL: http://berralantz.blogg.se/
Postat av: Berrburrrr

Btw, jag älskar din blogg! :D

2009-02-12 @ 22:11:40
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0