Jag har blivit en jojobantande Oprah

Det är väl ingen nyhet att jag vill gå ner i vikt?

Jag letar efter ett trevligt, bra gym att börja träna på. Jag tycker faktiskt det är kul! Men jag är lat. Jag tränade flitigt ett tag men gav upp. Jag vill se resultat och det är fort. Gärna 5kg första veckan. Jag tillhör inte dom som provat allt. Jag har tränat, ätit mindre och gått ner i vikt. Jag har också i samband med träning ätit fettförbrännande piller. Det funkar om man tränar och håller en bra stadig kost samtidigt. Tyvärr när jag nått ett delmål känner jag mig hela tiden mer nöjd med mig själv och fuskar då med kosten eller tränngen.
-Jag har blivit en jojobantande Oprah.

Nu är det dags igen! Ett litet steg idag är ett stort steg för framtiden. jag ska hitta ett gym att träna på. Skala bort Pasta, bröd och potatis från menyn i minst en månad. Jag äter också kolhydratshämmande tillskott.

Så! -Låt oss se vart denna resa bär mig..


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0