Vi får se vad som händer

Ja, nu har jag varit i skolan igen.
Gjorde ett prov direkt jag kom dit. Storslaget av mig, eller hur? Rättskunskap. Lite frågor om Sveriges lagar, straff och EU. Det gick bra. Får nog ett VG men blir superglad för G. Jag kunde nästyan inget om EU. Eller jag kunde inte svaren på de frågor de ställde.

Imorn tror jag att jag ska färga mitt hår. Jag tröttnade rättfort på att vara SÅ HÄR mörkhårig. Jag vet. ledsna miner över att jag blir lite ljusare igen. Men jag lovar. Det blir inte mycket ljusare.. än. ALLA vet att JAG är roligare som blond! Det är fakta! Helt sjukt men sant. Den här gången tänkte jag experimentera lite. ^^ Vi får se vad som händer..

Min favoritfrilla. Urklippt. Uppklippt. Naturlig hårfärg med LjusLjusLjusa slingor i. Moderiktig redan då, Fläta i luggen.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0