World Poker Tour

Jag satt och kollade på World Poker Tour.


Det här är inte något som är av mitt intresse i vanliga fall men nu var det en riktigt snygg kille som var med i "the bottom two". Så jag tänkte äsch vad tusan, jag hejjar på honom. Tre gånger gick de all in och han klarade sig och vann två av dom. Sista all in tänker jag, shit vad han är snygg och modig! Det handlade ändå om några miljoner dollar och han låg i ett stort underläge nu. Men allt kan hända i poker. Förlorar han åker han ut, vinner han fortsätter spelet. Precis när de sista korten ska visas kommer det upp i hörnet.. -Nästa program "Loving Grace".

Då visste jag ju direkt att han förlorar eftersom programmet tar slut en minut senare..! Det var det mest ironiska jag varit med om!

USCH!

Kommentarer
Postat av: Louise

Oja! Jag håller helt klart med dig! :D

Det är jättebra med mig, hur är det själv?



Puss!

<3

2009-01-26 @ 14:53:18
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag har ju aldrig vart med I WPT :/ Dom måste ha photoshoppat ditt mitt vackra anlete i rutan då Frida.

2009-01-26 @ 22:19:22

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0