hejsanhoppsan

Med tanke på att jag har fem trogna läsare som konstigt nog kikar på min blogg varje dag trots att jag inte skrivit här på snart en månad. Sååå tänkte jag skriva nått nu när jag har chansen.

Tyvärr känner jag mig inte lika manad at skriva som jag brukar, men jag ska försöka skriva nått som blir värt att läsa.

Ja alltså, jag bor ju i min lilla husvagn.
Och för några dagar sen slog försommaren in till själva sommaren och jag fick grannar! Vissa grannar jättetrevliga andra sura kärringjävlar. Hhaha, Ja, skit har man fått ta när man står i receptionen men man har dessutom träffat helt fantastiskt folk som varit både förstående och trevliga!




Jag ska förka göra ett jättesprång o lägga in alla jäkla bilder nån dag. Eller ialla fall en kompott av bilder. Det kan ju vara kul att se menar jag. Weei..

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0