Avis

Gosh. Det känns som att livet börjar räta upp sig fast att jag egentligen har en hel del att göra. Inget jag vill tänka på egentligen. Fast , va fan jag måste ta tag i det.. Skit samma.

Berra har skaffat sig en till helt underbart söt vovve. Helt otroligt. Alfons heter han. Jocke och alfons. Vilket par! Jag längtar tills jag får se den lilla krabaten. Snor en bild från dig by the way så folk får se krabaterna. :D


Alfons & Jocke

Om nån dag eller två kommer skattepengarna! Det är helt underbart fantastiskt bra! jag längtar så att jag håller på att spricka av glädje. Jag ska köpa nya skor!!!! Och till alla er som får tillbaka under 1000:- köp lite sushi eller kanske en flaska vin. skattepengar ska användas till gott.. :D som ... SKOR!

Kommentarer
Postat av: berra

hahaha men vad gullig du är då! finaste bilden på jocke hittade du också:P:P mohaha..seriöst eller, han ser ut som ett monster där! skönt att höra att allt börjar kännas mer rätt nu för dig!=) hoppas att vi ses snart! pussss<3

2009-06-10 @ 18:05:32
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0