Filmkväll med Berra

Från storfrämmat till en långpromenad till lägenheten med Berra. Kallt och jävligt var det men väldans värt att gå. Det är alltid skönt att gå ut en sväng.

I lägenheten köpte vi lite sncaks och myste upp oss i soffan och valde att se en skräckfilm. Ja, jag sa Skräckfilm. Jag slutade titta på skräckfilm efter en film jag såg och fastnade i den med fantasin. vart jag än var såg jag saker ur filmen. Så det här var första skäckisen på.. ja, fyra år?

Vi såg Against the dark.
Filmen börjar med att man sätts direkt in en situation där ett virus spridit sig i världen. Endast ett fåtal människor har lyckats undgå det. Viruset gör att du törstar efter blod, rått kött från människor.





Från alla skräckscenarior där man skräms ihjäl till allt köttätande så går magen som en fruktansvärd rollercoaster. Från att vilja spy till att spänna magen av skräck så är jag förvånad att vi inte spydde. Det allra bästa med filmen var nog att de inte blev "övernaturliga" av infektionen. De kunde fortfarande prata och planera precis som vanligt folk. Det gjorde att filmen får 3av5 möjliga..

FRIDA FRIDA FRIDA
FRIDA FRIDA









Imorse, Söndag, hade jag och berra ställt klockan på 7,30. Klockan ringde och vi tog på oss, plockade i ordning lägenheten och gick runt sjön och sedan hem. UNDERBART.. för sen, nu, snöar det asmycket. Så vilken tur att vi tog en runda. När jag kom hem åt jag en underbar frukost med juice och allt till! GOTT!

Kommentarer
Postat av: tove

steven seagal. Hahahahahahahahahahahaha. Århundradets bästa !

2009-03-09 @ 22:45:45
URL: http://d

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0