Fredag

Fredag förmiddag
Dagen började med att jag fick fixa mitt hår i vad som kändes som en evighet. Eftersom vi bastade kändes det fräschast att duscha.. ^^

Alice följde mig in till stan och kom försent till skolan bara för det. Men jag sa faktiskt att hon fick cykla iväg ^^.


I stan skulle jag träffa Fredrik och ta en fika. Jag var värsta nervös och hade helt sjuka tankar. Inget jag går in djupare på. Men sen när vi väl träffades blev jag SÅ glad! Kändes lite som en nickokick! haha! Det var så kul! Jag ville bara krama honom och jag kunde inte sluta le :D Det var skönt att träffa honom igen helt enkelt..






Vi käkade baugetter. Han tog eh.. nån Italiano eller nått? Med parmaskinka tror jag. Jag käkade en Lido. Med salami och brieost. Det var yummi.. och självklart drack jag en latte också! Sedan hälsade vi på hos Bella på Hemtex. Sedan gick vi till The & Kaffe och jag drack en till latte och Bella åt sin lunch där. :D







Fredag Kväll

Kvällen började på Papas Tapas där vi käkade Väldigt goda Pizzor. Det var jättekul att träffa Ellinor och Aino igen! Aino ska ha alla + i världen! Den nya sidan jag upptäckt hos henne var helt underbar! You go!


Ellino och Aino


Tove och jag delade på en Pizza. Meningen var att vi skulle ha en med kokt skinka, räkor, ruccola och Parmesanost. Vi fick, kokt skinka, ruccola och Parmaskinka. Den var jätte god i alla fall!

Ainos Pizza

Ellinors pizza

Från resaturangbesök till Ainos lägenhet som hon delar med Pojkvännen Frisse och sin lillasyster Miina.

Hade ingen annan glasflaska hemma..

Tove med sitt allra bästa humör och snygghet!

Jag med mitt allra bästa humör och snygghet!



Ölspelet börjar.. (ASsnygg Schäslong)

Aino och Frisse

ellinor med sina partymoves!

Miina och Martin.


Från Aino till Palace!

ellinor och jag på uteplatsen.

hahhaha! Gud vad vi dansade. Fick dansa tätt och nära med en sjukt bra dansare. Han var mörkhyad, hade långa smala dreads, vitt linne och lite baggy jeans på sig. Mycket hett. Han Kunde dansa!!!

Ellinor, Aino och Frisse drog framåt två.. Tove och jag dansade tills det stängde! HELT underbar kväll!

Tove mindre glad över att vi fick dras med en snubbe på vägen hem som jag så gärna gick med. Han var ju lite halvjobbigt kul.

Sa att han var 27 först.. Sen visade sig att det var 37.. och han pluggar fortfarande. tss.

Tove INTE glad!

Tove glad igen.. efter att vi dumpat snubben.


Helt underbar kväll! jag kan inte säga annat än att det var grymt trevligt och sjukt kul!


Kommentarer
Postat av: lisen.

hahah, jag tror att den där snubben är en försäljare som brukar komma till ica. kan det stämma? ;D

2009-03-02 @ 18:34:44
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: tove

ja rolig kväll! man som sagt va fan han gubben alltså! och hahahahahhaha att lisa kände igen honom och har helt rätt om honom. batterisnubben

2009-03-03 @ 16:04:22
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: simon

mkt bra blogginlägg :)

2009-03-03 @ 18:28:36

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0