Godmorron hörni

HELT underbar dag idag! Solen lyser och jag är uppe med tuppen!
(IDAG ska jag inte missa min buss! Ska gå i bra tid!)

På spisen kokar två ägg för fullt. Jag har satt kokningen på 6minuter plus en halv minut paus i vamrt vatten efteråt. Då blir de perfekta att ha på smörgåsen.
Ska göra ett prov idag hade jag tänkt. Skriva upp om konsumentskyddslagarna, avtal och köp på kredit. Inte det svåraste.. eftersom det är rätt så intressant och man stöter på det titt som tätt i verkliga livet. Inte som med matte.. där man ibland lär sig saker man aldrig mer kommer ha användning för.

Fick reda på att jag fick köpa brorsans Laptop för en 500:ring. Guuud så bra!


Jag är i tid! Jag har till och med tid att skriva lite till här. Helt fantastiskt! Frukosten var mumma och solen skiner än! Jag tror det här blir en bra dag! Mitt hår ser ut som ett skatbo men det bjuder jag på idag. Har en extra hårsnodd med mig ifall jag får damp på det.

Ghii.. Idag är det onsdag. Imorn torsdag och Vips så är det helg. Och helgen går ju JÄTTEFORT så då är det snart måndag.. och snart är det onsdag igen och sedan torsdag..

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

Om du vet vem mr blond e så vet du noog vem mr brun e ska du se;)

2009-03-18 @ 09:22:59
URL: http://berralantz.blogg.se/
Postat av: berrburrrr

haha har du ? tror jag inte ett smack på efter helgen asså;)

2009-03-18 @ 14:57:49
URL: http://berralantz.blogg.se/
Postat av: berrburrrr

haha har du ? tror jag inte ett smack på efter helgen;)

2009-03-18 @ 14:59:15
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0