Gomorgon

Oj. Jag har Så ont i ryggen idag så jag vet om jag ska sitta, ligga eller bara gråta. Igår var jag och bowlade med mamma, pappa och Eva. Så det är därför jag har ont i ryggen..



Igår kväll fick  en lustig och hastig vändning. Från en planerad hemmakväll med pizza och film blev det pizza och festande. I sista minuten bestämde jag mig för att hänga på Berra och jannica på fest. Jag hade inte sett deras sms förens sent sent så det blev verkligen sista minuten.

Det blev att fixa sig lite, hälla upp lite dricka och sedan åka till affären och köpa juice och raka vägen till tåget. Trodde berra fatta att jag skulle komma men det gjorde hon inte så hon var helt vild när jag "överraskade" dom att jag hängde med på fest.

 

Tåg in till sandhem och sedan gick vi till fredrik. Där tog jag min första drink kl 21. Sedan en till och sedan gick vi till den stooora festen. Där var det bara att hälsa och se trevlig ut. Kände igen många men kände ingen. Det var nice.. Sen kom ett Mullsjögäng till festen och jag kände mig plötsligt gammal.. men några ansikten kände jag igen. Sen var det bara att vara trevlig och skojja till det.. och det gjorde jag!

 



Sen åkte vi hem väldans tidigt från sandhem.. Vi åkte säker vid halv två? Till en efterfest vi var bjudna på men när vi kommer dit ligger hon som bjöd oss i sängen och sover/pratar med en polare. Efter kanske en kvart och två sånger av Singstar bad hon alla på efterfesten att gå. Sååå ovärt. Första gången på länge som jag är hemma så tidigt från en stor stor fest.

Det var en trevlig fest iaf Jessika! (Om du hittar hit och läser.) Du verkade få upp humöret ännu mer under kvällens gång! härligt o se.. Lycka till med Tattoon!

Kommentarer
Postat av: jessica

nämen oj, är det jag som är jessica? :D yes, jag hittade hit ;)

2009-03-28 @ 10:53:57
URL: http://svennevid.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0