Lady Gaga


Lady Gaga - Starstruck

Genombrottet kom förra året med singlarna ”Just dance” och ”Poker face”. Lady GaGa beskriver sin musik som ”elektro-futuristisk-fashion-drama-pop-New York-popculture”. Den fantasirika 22-åringen är uppvuxen i New York, med italienska föräldrar, och har gått i samma katolska flickskola som hotellsystrarna Hilton. – Jag gick i en konservativ skola, men jag var aldrig konservativ. Jag var alltid den jag är nu – nätstrumpor i en skoluniform. Och jag brukade hamna i trubbel. Imagen av en ”catolic school girl” passar inte riktigt. Men de lärde oss att vara starka självständiga kvinnor. Och jag är en. Läs hela intervjun på -Aftonbladet, Klick!


Det är ingen fest utan Lady Gaga eller "nya" Britney Spears för den delen.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0