Lördag

Lördagen började med att jag vaknar i Toves soffa. Exakt där jag skulle vara. Vi spelade lite alfapet vilket pågick i nog fyra timmar. Vi kollade på Punk'd så det gick inte så fort framåt. Aja, sen började klockan närma sig nästa fest och vi gjorde oss i ordning för att dra vidare till Anna som höll sitt födelsedagsparty hos sin pojkvän Martin.

Anna blev väldans överraskad av att jag och Tove kom. Hon kände knappt igen mig heller. hon sa hej, fick syn på tove sa hej, tittade tillbaka på mig och sa Heeeeej!!! Mysigt värre ^^.

Kvällen i helhet var toppen! Mycket kul och med mycket Smarriga saker Anna hade bakat!



ANNA 23 År!

Anna öppnar sin present från mig och Tove.

Jag tror anna inser att presenten är rosa.

Bagarn själv fick Rosa bakskål med rosa hjärtformade dl-mått! Weeii!

Anna hade gjort sin egen smarriga tårta!
Heeelt gudomlig, själv åt jag bara upp grädden och jordgubbarna.. ghii..!
Nicke med förresten, vi delade lite på att skrapa av jordgubbarna från tårtan.

Hon fick jättefina tallrikar med rosa skedar till cokså.
Hon fick även ett knallgrönt Kakfat med tre våningar av Bella.

Vad gör man nu då? Du skulle ju önska nått när du blåste ut ljusen.
Jahaa. Jag önskar nu då.

Ett bra tecken på att jag och anna börjar känna av alkoholen.
Jag blundar och anna tittar faktiskt in i kameran.


Vi bjöds på den traditionella Stripteasen av bröderna Andersson.
Det märks att lillbrorsan börjar lära sig..

Ingen aning vad som var så intressant på tv:n.

Jens, vår egen Sven Volter.
Jag var tvungen att kolla upp vem det var, men nu är jag helt med på spåret igen.
Han gör faktiskt en jäkligt bra tolkning.

Underbara tjejer.

Sa jag att vi alla skulle gå till hugos efter festen?

Underbar bild..
Någon trekvart senare gick jag och Tove i alla fall till Hugos. Vi ville inte riskera att inte komma in eller att behöva stå i kö. De andra eftersläntade och orkade inte stå i kö till hugos och drog till Cromwells.

Jag och Tove rockade loss på Hugos i alla fall!!!

Jag gillar hugos.. man kan hitta fina pärlor där inne som bara väntar på att nån ska polera dom. Vilken tur att jag är polerare så jag kommer så bra överens med pärlor.


Helt undebrar helg i sin helhet.. Fick ju träffa en massa gamla underbara aniskten.. Till och med Lisa!

Kommentarer
Postat av: tove

helgen var en godbit :)

2009-03-04 @ 20:29:16
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

Men inte mig :(

2009-03-06 @ 10:17:56
URL: http://dihfm.blogspot.com

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0