Mmmmmmm!

Gud vad gott!
Kanelbullar, Mandelmazariner och Siraps kakor.

Mamma fixar och donar för fullt här hemma och jag har hjälpt henne att baka. Imorgon tänkte jag städa i ordning här hemma. Lite som en överraskning till henne. Hon fyller ju faktiskt år på Söndag. Förra söndagen fyllde Pappa år och på Torsdag nästa vecka fyller brorsan år! Mycket fisk i vår familj.


Ja, till helgen får vi främmat så det är storstädningar och bullbak som gäller. Mormor och Morfar och Moster och Man kommer över lördagen och stannar till söndag. Så det blir att sova soffan för min del. Om jag inte får sova hos dig ? ;).

Aja, från bullar till träning. Ska alldeles strax åka till gymmet och köra ett pass Bodytoning. Enligt mig det roligaste passet på veckan trots att det är den mindre roliga instruktören. men jag har börjat göra lite som jag vill när hon själv gör fel.. Då funkar det bättre. GeeHaaaw!

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

MEN VILKET JÄÄÄVLA GÖÖÖTTT PASS DET VAR IDAG=) plus vår favoritinstruktis på det;)

2009-03-05 @ 22:37:25
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0