Skapligt

Jag har tänkt på att jag skriver mycket om vad jag äter. Men jag anser väl att det jag äter alltid är så otroligt gott eller "nytt" för mig att det är värt att skriva om. Som idag, när jag kom hem, åt jag två smörgåsar med stekt ägg på och en stor tallrik sallad med massa god fetaost på. Ja.. alltså. Det kanske inte är något särskillt men fasiken vad gott det var! ;P

Jaha. Idag är det torsdag och jag har FAKTISKT varit i skolan idag. dock bara två timmar men det är ändå två timmar. Jag bokförde och hade väl glömt allt jag var kung på för två veckor sen. Så i slutet av lektionen fick jag ett hum igen och började fatta. Det är inte så svårt. Inte jämt i alla fall. 
Torsdag innebär inte bara företagsekonomi B utan även träning. I vanliga fall blir det Bodytoning men idag ska jag köra Core. Fast jag är jäkligt sugen på att stanna kvar och köra bodytoning också.. Jag gillar ju det passet mest under hela veckan. SÅ om berra tog mitt sms lite på allvar så kanske hon med kan tänka sig att stanna. :O.

mmm. Jag har inte mått så bra på sistone heller. Vet inte vad det är som krånglar och inte fasiken går jag till läkaren och kikar upp det. 100:- för ett resultat som låter ungefär som så här : Jag hittar inga fysiska fel till att du ska må som du mår. Det kan bero på stress av olika grader. HALLÅ! Hela sveriges alla ungdomar lider av stress. Ska jag följa den vanliga kurvan så är jag utbränd om några år. Aja. Skit samma. jag ska försöka att ta tag i saker och känna mindre stress. För jag mår verkligen inte bra.. eller okej. Finns folk som mår värre och jag överlever det här. Så okej, jag vill må bättre än det här. Jag förtjänar faktiskt det.


Kommentarer
Postat av: Berra

Hihi jag tar ditt mess på allvar men jag ska till solarieöarna en sväng så dissar fan det ;) Ses sen =) Pussis

2009-03-12 @ 16:32:15
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0