Torsdag

Min helg började egentligen redan på Torsdags eftermidddagen. jag skulle med min buss och hade fått för mig att den gick 16.10. Jag och mamma tänkte gå och göra stan osäker men så tänkte jag att jag kikar på busstiden igen för säkerhetens skull . Då visade sig att den gick halv tre och som tur var hade vi exakt tid att åka direkt till stationen och bara släppa av mig.. På väg mot äventyr.. haha!


Hoppade av bussen i Nkpg.. träffade tove på stan. Hon var på banken och skulle fixa ett nytt Leg. Hon tappade bort sitt senast jag var där, under Halloween. NO MORE WINE!

Sen gick vi hem till Tove som numera bor bort mot lindövägen. I flata skor är det inga problem att gå till henne. Det är ju inte ens långt! men i liten liten klack så kan det var som the Road to hell. jag hade blåstor på trampdynan när vi kom fram.

Gött nog mildrades det när vi bastade. Underbart.. Ingen jäkla vedeldad bastu där inte! Jämn och fin värme med några sköna stänk titt som tätt.. Men någon riktig fantast av bastubadande, det är jag nog fortfarande inte.









Jag gillar systrarna Dockner. De är nog bland de trevligaste människor jag vet. De är så enkla på nått sätt. Och de orkar oftast höra mig babbla som jag gör och som jagber om ursäkt för. Det jag gillar ännu mer är att jag tycker de tar för sig när jag babblar. De har inga problem med att hoppa in i samtalet och säga sin sak. ÄLSKAR DET!

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Jag håller med om det här med systrarna D!!!

2009-03-06 @ 10:20:25
URL: http://dihfm.blogspot.com

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0