Fredagsmys

Oj vad min dag har varit fullspäckad idag! Jag gick upp klockan tolv. Satte mig vid datorn och nördade i en timme eller två. Sen duschade jag och rakade benen. Sen diskade jag och tände en massa mysiga värmeljus i hela lägenheten. Satte kycklingen på tining i micron som btw tar  bort 60% av näringsämnena när man micrar något. Sen sminkade jag mig och fixade håret lite. Satte mig i soffan och väntade på Fredrik. Fredrik kom hem sa något som gjorde mig arg och en halvtimme gick åt att skrika. Sen var allt bra igen. Då åt vi kycklingsallad. Sen blev det idol och lite Dragonheart. Nu vill han sova. Som om han skulle få det..


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0