Som det ska va

Fredrik står i köket och lagar mat. Han ska överraska mig lite. Jag har ingen aning om vad han ska laga.


IDAG!!! Väckte Tove oss med en Pling på dörren och gosh va jag blev glad! Hon kom in och fred och jag käkade frukost i hennes sällskap. Ellinor skulle åka tillbaka till Sthlm idag så hon ville ses på en fika med oss och Aino, så klockan 14.45 skulle vi gå till stan. Tove gick till sin farmors lägenhet ett tag...

Sen ringer Linn!! Från A-rum och säger att hon är i stan. Så hon kom på besök och vi drack latte. Men hon var tvungen att åka hem rätt så snart och det passade med mina planer  eftersom vi skulle på fikan. Tove kom tillbaka från sin farmor och vi gick till stan för att möta tjejerna.

Efter fikan följde jag med Tove till hennes farmors lägenhet. De håller på att rensa den på saker och gamla människor brukar ha en hel del saker men HERREGUD vad mycket grejer hon hade. Jag plockade i alla fall på mig lite kläder som ändå skulle till myrorna. Nu fick jag ju iallafall kläderna graaatis. Sen får vi se hur mycket som kommer användas. ;)

Nu är det käk på g i köket. Ring mig! Puss puss

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0