Tidig önskelista!

Jag tänkte göra en tidig önskelista till jul. Eller egentligen tänkte jag göra två. För i år har jag varit rätt så snäll. Den ena är mer jag-vill-ha-lista och den andra lite mer jag-behöver-lista. Så om jag får några julklappar så skulle jag vilja ha nått från listorna.


Lista nummer 1. Jag vill ha:
  • The Sims. Jag tänkte att i stället för att nörda Farmville på nätet så kan jag återgå till mitt ursprungliga nördande av sims. Bygga hus. Inreda hus. Formge trädgården. Allt det där som är så underbart. Jag vill ha ett the sims data-spel.

  • Laptop. Jag är inte den som är den men en ny dator vore ju toppen. Den jag har, har batteriet kaputtat. Det är jätte surt, Plus att min dator har nästan inga fuktioner överhuvudtaget. Så en ny skulle sitta fint.
  • En resa. Jag skulle vilja åka utomlands. Det behöver inte vara något flådigt. Ett hotell med pool, nära till havet, restauranger och nöjen. Jag behöver komma bort och pampra mig.
  • Tatuering. Jag skulle vilja tatuera mig igen. Det är sant att man har svårt att sluta efter första. Det finns några saker jag har i åtanke som skulle bli fint som tatuering och verkligen betyda något för mig. Kanske är det en början på ett intresse av en karriär inom tatuering.
  • 30.000 kornor. Jag vill köpa nya möbler och inreda vår lägenhet och jag vill gör det nu! Jag vill göra det direkt och när jag räknade lite kort på det så skulle det kosta oss 30.000 kronor och det är ju "inga" pengar,... OM man har pengar.

Lista nummer 2. Jag behöver:

  • Kläder. Visst , visst det är något jag vill ha också men jag BEHÖVER det mer än jag vill ha det. Jag behöver köpa fyra fem nya leggins och ett par jeans. Några koftor och lite klänningar och kjolar eftersom det är det jag fastnat för senast.
  • Skor. Samma sak där jag vill ha nya skor men jag behöver det mer. Vattentäta skor, vinterstövlar och kanske ett par finare skor. ;)

  • Nytt batteri. Till min gamla dator. För hur stor är chansen att jag får en ny laptop? Så ett nytt batteri så har jag en "typ fungerande" dator.
  • Smink. Jag behöver verkligen fylla på förrådet. Det värsta som kan hända är när foundationen tar slut halvägs i ansiktet och klockan är sex och det är utgång på g. Usch usch usch!
  • Körkortspengar. Jag är nästan framme. Jag har plugg av teori och uppkörning kvar. Jag har inte pengar till det bara. Men körkort är ett måste. Kommer nog få jobb då på köpet med.

Kommentarer
Postat av: Aino

HAJ! Om du vill ha sims så har jag både 2:an och 3:an om du vill låna och installera, det är bara att fixa ett crack så kan man spela utan skivan sen! Kan bli min julklapp till dig! ;) Kan till och med hjälpa till och fixa cracket vettu! Det är bara att du hör av dig om du är intresserad :P

2009-11-21 @ 23:03:25
Postat av: sara

jag är helt säker på att du kommer få jobb när körkortet väl är fixat! om du inte får det innan vill säga :) vi tar fika när du kommer hem! (och tove måste va med oxå!!)

2009-11-23 @ 18:35:05
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0