Vanlig dag

Idag är det torsdag och jag tvättade igår. Jag hade glömt bort att det är nu i helgen jag åker till gebo och sedan vidare till mullsjö. Jag måste ju packa för att vara borta en vecka. Packa ner trosor o strumpor. Fler tröjor så att jag har lite att välja mellan. Byxor och leggins ska också packas.. det blir inte så mycket av det eftersom jag har väldigt lite byxoe o leggins. Men men.. Kanske man kan flörta till sig några nya leggins av mamma ;).

Ikväll ska Cornelia och Tove komma hit och spela lite spel. Jag bjöd in Moa i sista sekunden också. Vi får se vad hon säger. Hon kanske jobba just nu. Ja, sen kommer ju helgen och har man inga cash blir det heller inget nytt till helgen. Sååå, jag ska vara hemma tills det blir dags att åka.

Sussi mus kommer och hämtar mig. Hon är så snäll. Hon är mammas vännina sen de var ungdomar och hon påminner såå mycket o min mamma. Så jag har jättekul med henne. :D


Jaja. kanske ska jag ta på mig ett pr byxor innan tjejerna kommer.. shorts är kanske lite för ledigt... eller är det det..

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0