Tråktorsdag

Idag hade jag sovmorgon, ensam. Helt underbart att bara få ligga och breda ut sig i sängen utan några som helst hinder i vägen. Fast.. sen när jag vaknade saknade jag Fredrik.

Precis innan han gick imorse sa han med den snällaste tonen han har: -Du kan väl försöka göra i ordning lite här hemma. WHAAT!?! Jag har nog aldrig levt i ett så rent och ostökigt hem om jag gör nu. Jag skulle kunna dammsuga och kanske plocka ut en kartong iköket så skulle det var EXTREMT MEGA fläckfritt.

Han har rätt, jag förstår mig inte på det här med städning. Speciellt inte när jag ssjälv tycker att det ser riktgt bra ut. Fast om jag sätter mig in i hans sits. Fredrik är JÄTTEpedant och städar VARJE dag! Hmm.. då skulle han nog vilja fixa iordning i hyllan i sovrummet och i vardagsrummet. För det är det ända som ser lite lite stökigt ut.

GAAH GAAH jag fattar inte. Jag tycker vi har det fint och ah.. mm. Jag kommer få en fin liten utskällninig när han kommer hem, men det vet vi ju redan att det leder till riktigt bra sex senare ikväll. haha!!

 

På lördag är det inflyttningsfest! Kommer du?


Kommentarer
Postat av: Anonym

bild på mig ? haha <3

2009-09-26 @ 13:03:54

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0