Har vi fått Babyfnatt?

Vart man än går är det gravida kvinnor och nyfödda bebisar. Par som shoppar barnvagnar och köper babysäkra lås till köket. Inte nog med det så visas Förlossningskliniken på TV4 varje vardag från kl:13.25. Jag är som låst framför tv:n och totalt döv när programmet dyker upp. Idag till exempel, Latoya Young 22år ska föda barn. Hon har gjort allt för att sätta igång sin graviditet. Hon joggade runt en bana och har druckit allt rekomenderat som sätter fart på förlossningen. Efter att ha sett alla förlossningar med allt blod och vatten så kan jag ändå inte låta bli att längta efter att ha en liten knodd på armen.

Nu är ju faktiskt två bekanta, en kusin och en god vän till mig gravida. För att nämna er, Sara Dahlberg som får barn nu i oktober, min kusin Martina Turhede som får sitt andra nu i december, Anna Franzén min underbart söta vän som ska ha barn i december och tillslut eftersläntaren Jessica Wilce som är i fjärde månaden.

Jag vill också ha barn. Det vore så mysigt.



Anna Franzén. Magen syns bara lite där men hon är till och med ännu större nu. HELT OTROLIGT SNYGG!



Sara kommer väl döda mig eftersom jag snodde hennes bild på hennes blogg.
Men här är ju inte hon heller såå stor. Ho ska snart föda. Det är vä två tre veckor kvar? Också en finfin babymage!!


Kommentarer
Postat av: veronica, Virre

Å det är så underbart att vara gravid :) Förstår att du längtar. Att bli mamma är det största som händer i ens liv.

Nu har jag verkligen någonting att leva för:)

kram

2009-09-30 @ 18:30:02
URL: http://designbyvirre.bloggspace.se/
Postat av: sara

haha! magen har blivt rätt mycket större nu faktiskt.. ungen kommer aldrig jag har tröttnat rejält på att vänta fast det inte ens är dags ännu! skitkul förresten att jessie är gravid ! :) det kommer en dag för dej med, när du minst anar det ! kramis

2009-10-09 @ 13:31:04
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0