Inflyttningsfesten

Oj oj oj! where to start? Jag drog Bättan i håret och ber så mycket om ursäkt för DET. Jag drack alldeles för lite på festen och ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Jag spelade absolut för lite drickspel under kvällens gång och ber så mycket om ursäkt för det. Jag/några vi, tänkte kanske stanna hemma under kvällen så jag ställde in mig på det och jag ber så hemskt hemskt HEMSKT mycket om ursäkt för det.

NÄSTA FEST, blir en helt vanlig förfest. ALLA GÅR UT! Det blir stora shotar i köket med en skiva Lime efter. Gärna spela pyramiden en omgång eller två. Alla spel som spelas ska klunkstraffas! Dunka-dunka musik som lättar och bygger upp stämningen. Goda GODA drinkar och inget nedrans vin som är svårt att få ner. Ja nästa fest blir en vanlig bra förfest.

Den här festen var kanske inte så dålig men jag tror att JAG skulle ha roligare på en lite mindre fest. På vår fest var vi 25 personer efter som exakt 25 glas gick åt. Gosh Gosh Gosh. Nästa gång tor jag jag håller mig till 10st åt gången.


Tack för alla underbara presenter!! För er som redan var på lyset när ni kom till oss så kommer listan här.
Duschmunstycke - som lyser i olika färger beroende på värme. En ishackare, en drinkshaker och vackra diamantrinkpinnar. 100kr på Cervera. En fin akvarellmålning som ska ramas in och säljas när konstnären är känd.  Svart Kakeldekor att fylla på inne på toan. En jättefin Orkidé som tove ska få sköta. En jättefin blombukett som vi anar att hon satt ihop själv. En fin handplockad blombukett och 4 trisslotter - som vi vann 25:- på :D Yeeej! Och en supergod chipspåse!

Som jag sa till några i köket på festkvällen så är det här mer presenter än vad jag brukar få när jag fyller år. Duschmunstycket gjorde att varken jag eller fredrik vill ha tänt inne på toan när nån av oss duschar.

Ishackaren, shakern och drinkpinnarna skriker varje gång man ser dom ANVÄND OSS!!! Så det gör att vi är festsugna HELA tiden!

På Cervera var vi idag och tittade på en espressokanna. Det blev en sån, fast från Åhlens och på cervera köpte vi i stället en ugnsvante i silikon och decilitermått. Precis vad vi behövde.

Akvarellmålningen har vi redan börjat tjaffsas om var vi ska ha den. men vi är i alla fall överens om vilken ram den ska ramas in i.

Kakeldekoren ska sättas upp. Bara några kvar. kämpa kämpa! :D

Alla blommor ska tas väl om hand... Av TOVE. Hon är vår privata krukväxts skötare.

Vi vann inga miljonbelopp på trisslotterna men vi vann i alla fall 25:- och DEN nya lotten kanske leder till 100.000 i månanden i 25 år.

och till slut. Chipspåsen.. den blir nog uppäten när saltbehovet hoppar in nån gång i veckan. Fast just nu är vi rätta mätta på allt sött och salt efter festens allt smarrigheter.


Så för att kanske försöka avsluta detta långa inlägg. Festen var nice. Jag hörde både positivt och negativt. Men som sagt NÄSTA FEST blir kanon. Vänta du bara!

 


Kommentarer
Postat av: lisa

på nästa fest hoppas jag verkligen att jag kan lyckas dyka upp. det är ju ta mej fan otroligt att jag alltid har andra planer när det vankas träff med er. :( men imorgon flyttar jag och jag hoppas ni kan komma och hälsa på mej också. saknar dej fridus!

2009-10-01 @ 22:08:57
URL: http://lenper.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0