Måste höra av mig..

Mitt internet hoppar av och på hela tiden! Så när jag sitter och planerar Toves Superultimata födelsedagspresent så slutar allt plötsligt att funka! Tur att jag inte är så himla lätt irriterad idag då.
Jag har tänkt på en hel del saker. Jag har haft så himla mycket för mig, vilket jag inte är van vid, så jag har inte tänk på något annat än det jag gjort. NU däremot när jag har mer tid har jag kommit på att jag och Fredrik inte har varit hos Malin än vilket är oförlåtligt. Dags att ta tag i det där! Plus att moa hörde av sig för ett tag sen och ville träffas och det har också skjutits upp. Så nu måste jag ringa henne så att hon vet att jag fortfarande gillar henne hhaha! För det är klart att jag vill ses!
Ja, sen måste jag ju slå en pling till Anna! Hennes Maximilian växer ju så att det knakar så jag går ju miste om en massa om jag inte hänger med i farten.
Jag måste ringa till Berra igen för hon ska komma upp hit nån gång! Det är på tiden och nu när vädret är så underbart är det ju ännu trevligare att ta med någon som inte vart i stan tidigare!
Jag måste skicka in ett papper till Arbetsförmedlingen imorn med. Sånt där är superviktigt!
ja, en himla massa måsten, men det är ju värt att ta tag i menar jag. :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet att du fortfarande tycker om mig hjärtat. :) Ibland blir det lite mycket på en gång bara. Men kolla upp om ni kan ses nån dag i veckan och så hörs vi sen. Vi kan typ alla dagar men inte fre, lör, sön. Puss & Kram

2010-04-05 @ 18:06:38
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0