En tråkig måndag

Gud vad jag lovar saker. Jag tänkte lägga in lite bilder men nu är klockan mycket och jag orkar inte.
Imorn tänkte jag försöka vara lite mer effektiv och gå upp och äta frukost innan tolv i alla fall. Det är mitt mål. För egentligen är det ju som mysigast att gå upp precis innan staden vaknar till liv och sitt och käka frukost och bara njuta. MEN så tidigt ska jag inte gå upp! Mellan 9-12 är perfekt.
jaha. Jag är så boring men jag ser NCIS på 3:an. Pappa som fått mig att se det där. Efter att det är slut skaj ag sova.
goood night!

Kommentarer
Postat av: Sofie

TAAAACK frida för designen :D är skitnöjd! blev jättebra! hör av dig när sminkningn passar osv:) TACKTACK!!! Ha det bra! kram sofie

2010-02-03 @ 15:46:37
URL: http://makeupbysofie.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0