Jag måste klippa mig!!!

Jag satt och kikade på lite bilder och jag ser attt mitt hår blivit så himla långt! Titta bara!



Jag har ju värsta skills i Paint så jag uttnyttjar det. Haha! Men titta på det! Det ska inte vara sådär platt och tungt eller åtminstone inte SE så där platt och tungt ut. Och JA, jag vet, jag har inte PLATT hår och men jag menar att det bara hänger där. Jag vill klippa upp håret så att den "tjocka" eller tjockaste delen är lite högre upp på huvudet.. 

Jag säger det igen och igen. Maria Kindahl har fin frilla! Berra har fin frilla! Matilda Johansson tuperar sitt lite men hon har fin frilla! Jag behöver inte tupera min frilla. Jag behöver bara kli

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0