Tove på besök

Usch. Alla pratar om att idag är en bra dag.
Jag känner inte av det i alla fall.

Tove kommer hit nu och då kanske det börjar kännas som en bättre dag. Hon brukar liva upp stämningen oavsett hennes eget humör. :D

















Nu sitter jag i den stora gröna soffan och har på mig den stora gröna tröjan som egentligen är fredriks men vi delar lite på den. Skabbtröjan som jag kallar den.

David Guetta dunkar i högtalarna och magen pirrar lite extra just då. Hey hey... Yeah yeah.. Hey hey.. Yeah yeaaaah!
(David Gueta ft. Kid Cudi - Memories)




Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Åh Tove kan verkligen lyfta upp dagen! :D



Roligt att höra!

Jodå det är fint med mig, lite sliten efter jobbet bara.

Oja, det rullar verkligen på. Nästan lite för mycket ibland tycker jag, ledighet? Det kan jag glömma. :P



Det där känner jag igen. Jag var också så ifrån början. Ville att allt skulle vara nytt, snyggt & perfekt.

Men med min budget så var det bara att fet glömma. Man fick uppgradera allt efter hand hela tiden. :)

2010-01-14 @ 23:22:14
URL: http://lowice.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0