Draft: Jan. 26, 2010

Jag är verkligen hungrig nu.
Lite update:

I helgen åkte vi och bowlade. JAG bowlade gratis pga missförstånd.
Eftersom alla kom lite tidigare än mig till bowlingen så hade de redan börjat spela. Så jag gick fram till disken och frågade om jag kunde hyra ett par skor eftersom mitt gäng redan hade börjat spela. Jag betalade en tia och gick bort till gänget. Där frågade jag vem som hade betalat.. svaret jag fick var: -vadå? Fick du inte betala vid disken?
Ja du förstår ju. Jag betalade en tia för skorna. Eller egentligen så betalade Tony skorna. Sen var resten gratis! KANON!
Igår kväll gick jag och la mig när fredrik skulle gå upp. Klockan fem på morgonen. Jag hann precis lägga mig ner och blunda så ringde fredriks väckarklocka. Jag var inte trött så jag tänkte what the hell. Sen gick jag upp och fixade frukost med tända ljus och grejer. Succé! Sen somnade jag och sov till två på dagen. INTE succé.
Jag är jättehungrig nu.
Fredrik och jag tog en fika vid femtiden på Curiosa. Det blev en latte och en vaniljbulle för min del.  Det ända jag ätit idag kan man säga. Vi fikade efter att vi bytte ut den trasiga ljusstaken vi köpte på Cervera i stan. Fick en ny.. Hel. Så nu, om du går förbi vårt sovrum och har lyckan att persiennerna är uppdragna kan du se dom. :)
Nu ska jag käka kycklingsallad vilket känns förbaskat uppskattat.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0