Ellinor är med i Veckorevyn

Det var inte en slump att jag för första gången på riktigt riktigt länge köpte tidningen Vecorevyn Nr2 2010. Ellinor Åman var ju med i den! Jag vet inte hur det är med er andra men jag njuter verkligen när folk jag känner är med om roliga saker. Jag tar liksom del av det. Vi gick på gymnasiet ihop i tre år och läste Formgivning & Design. Klart vi fortfarande har kontakt! Vi ses väl någon gång i månaden när hon kommer hem från Stockholm.

Ellinor är med på sidorna 4, 24,25 och 28. Vårens vackraste är rubriken. Sminkningen är ju fin, eller hur? Men det är ingen direkt skillnad på Ellinor i tidningen och i verkligheten. Jag tyckte det var tråkigt att hon hade inte hade nedsläppt hår också. Ellinor är så mycket snyggare i verkligheten än så söt som hon är på bilden.








Här är en bild på elli. Man ser visserligen inte allt men hon ser ju kanon ut!




























Ellinor sa att hon kommit med i VRs sminkrepotage genom en tävling men jag tror att dom väljer ut sina vinnare. Hur hade de annars fått en sån variation på sin vinnare.

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Åh vad coolt!

Tror jag måste knalla iväg och handla VR jag.. Hoho! ^^



Allt bra med dig Frida?! :D



Puss

2010-01-13 @ 22:16:23
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Ellinor

haha du är för söt Frida! <3

jaa jag hade me viljat ha utsläppt hår, men men .

blir så glad över dina snälla komplimanger =)

Pusss på dig hjärtat!

2010-01-14 @ 12:25:44

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0