Jag gör ett nytt försök!

Igår färgade jag håret.. Idag färgar jag håret igen.
Igår var en katastrof så jag gör om det. Jag är van vid katastrofer. Det här är ju en årlig tradition nu. Postbils gult hår eller orange. Eller brun grönt.. Men nu blr det bara en mörkare blond färg till grunden och sen lite små slingor..
Det kan väl inte gå fel? haha.. Ju mer orolig jag är desto bättre brukar resultatet bli. Kom ihåg det hos frissan. (Detta stämmer inte alltid eftersom du kan vara nervös för att frisören verkar ASDÅLIG.)
Ja så nu får vi se hur det blir.. Läste du gårdagens inlägg så vet du att internet strular så det får bli nån bild inlagd när internet strular runt mindre.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0