Nytt år nya möjligheter

Fuck vad dålig uppdatering! Jag är ju ingen toppbloggaerska så vem bryr sig. Men fan vad dåligt. Det finns ju en del som läser min blogg. Det verkar som att jag har 5 trogna läsare haha.

idag har Cornelia och Gabbe varit här och spelat alfapet och druckit kaffe. Jag tyvker det är kul att hitta på nått sånt där ibland. Jag önskar att jag kunde hitta på mer grejer i veckorna med polare. Kanske bjuda på middag. Ha spelkväll eller Vinkväll som Tove och jag ska ha nån gång. Det är så kul att göra något extra.. Precis som Aino hade gjort tills nyår. Det var så läckert! Jättefint dukat bord och jättegod mat. Bäsa nyåret någonsin. Ingen fylla utan bara så jävla trevligt.

Igår var jag hos moa och såg två filmer. Jag gillar henne. Vi har kul ihop. Tycker jaaag. Jag får hitta på nått mer med henne någon dag. Hon är go.

Just det. pengarna rullar in. Inte fort men de rullar i alla fall. Älsklingen har ju jobb och jag aktivitetstöd. Så nu kan jag köpa gymkort och tänka lite mer på mig själv. Målet är ju att må bättre och att skaffa jobb och komma närmare mina mål i livet. De liksom går hand i hand och löser sig själva när de händer.


Kommentarer
Postat av: simon

frida, tusen år sedan jag träffade dig typ. hoppas allt är bra med dig! :) och ett gymkort skadar aldrig, det är nog bästa köpet jag gjort! :D haha.

2010-01-10 @ 22:40:23
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

favorit film?

2010-01-10 @ 23:42:30
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: tovv

bild på mig? men aaw, me like you. ursäkta surt humör idag :P

2010-01-13 @ 21:11:46

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0