Skapar glädje

Jag har känt skapar glädje hela dagen och nu är klockan försent för att sätta igång och skapa saker. Jag kan ju alltid skissa upp lite grejer jag vill göra och kan göra. Men det är ju inte riktigt samma sak.

Jag skulle vilja sy en ny gardin bara för att prova en idé jag har. Jag vill sy om / sy en klänning och ett linne! Jag vill färga håret och klippa mig! Mera blonda slingor.. Platinablonda slingor. Jag är trött på mitt guldblonda hår! Det känns gult.

Jag skissade ihop lite grejer som jag gillade men inget jag kunde visa. Kameran tog förjävliga kort och när jag provade fredriks kamera dog batteriet. Så det blev inga bilder. Kanske lägger upp bilder på det riktiga resutlatet... tillsammans med skissen. hahahahaa.. Då får vi se om jag målar bättre än jag syr eller syr bättre än jag målar!




En bild från en rolig skapardag med sminkning och fotografering vi gjorde våren 2009.

Ser du vilket djur ska jag föreställa?



Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh!tack vad snällt!självklart kan du få en sminkning för det:)det blir ju perfekt!vad kul att du har idéer!det ska ju synas att det är en sminkblogg,hur .hade du tänkt ungefär?vill ev ha med några särskilda bilder om du inte har nåt emot det? Tack:)vad snällt av dig. Kram

2010-01-19 @ 10:17:43
URL: http://makeupbysofie.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Läggg in bilderna dåååååååå

2010-01-22 @ 19:55:47

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0